Ουμόγια Γκίμπσον (19 πόντοι, 5 ασίστ), Τζόζεφ Ζιράρ (16 πόντοι) και Αλεκσέι Νίκολιτς (15 πόντοι), ξεχώρισαν για τους γηπεδούχους, οι οποίοι ανέβηκαν στο 3-0.
Ο Ελάιζα Μήτρου-Λονγκ (19 πόντοι, 6 ριμπάουντ) ήταν ο μοναδικός διασωθείς του Άρη.
Μπράις Τζόουνς και Μπριν Φορμπς βρέθηκαν σε κακή βραδιά, ενώ συνολικά η ελληνική ομάδα έκανε 6 ασίστ για 21 λάθη, όταν ο αντίπαλος μέτρησε 16 προς 10 αντίστοιχα.
Σημειώνεται ότι οι "κίτρινοι" είχαν τη θερμή συμπαράσταση 200-250 οπαδών τους.
Η εξέλιξη του αγώνα:
Νίκος Χουγκάζ και Λούκα Μπρΐκοβιτς ήταν οι δύο απόντες των γηπεδούχων, δεδομένου ότι ο Αλεκσέι Νίκολιτς ξεπέρασε το χτύπημα που δέχθηκε στο προηγούμενο παιχνίδι με την Μπούντουτσνοστ.
Η διαφορά στις προσπάθειες εντός πεδιάς (13-8) στο α' δεκάλεπτο, ήταν ένα ζήτημα που έπρεπε να λύσει ο Άρης εν όψει της συνέχειας της αναμέτρησης.
Η Τσεντεβίτα Ολίμπια πήρε 5 ριμπάουντ σε αυτό το διάστημα, εκ των οποίων τα 3 ήταν επιθετικά, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για το 20-18.
Ένα άλλο πρόβλημα των "κίτρινων" ήταν το δεύτερο φάουλ του Τζόνσον, ο οποίος εκείνη τη στιγμή είχε ήδη 6 πόντους και 3 ασίστ για κανένα λάθος.
Η ομάδα του Μπόγκνταν Κάραϊτσιτς όχι μόνο δεν κατάφερε να προσπεράσει, παρά το γεγονός ότι είχε ευκαιρίες, αλλά το ημίχρονο έκλεισε με τη διαφορά στη μέγιστη τιμή (+9).
Οι γηπεδούχοι μέτρησαν 31 σουτ εντός πεδιάς έναντι 22 και αυτό οφειλόταν κατά κύριο λόγο στα 7 επιθετικά ριμπάουντ (από τα 17 συνολικά τους).
Επίσης ο Άρης είχε +3 λάθη (5-8), σε ένα α' ημίχρονο που δεν περιόρισε τον Γκίμπσον στο εκτελεστικό σκέλος (14 πόντοι σε 12:00) και τον Μπλάζιτς στο δημιουργικό (5 ασίστ για κανένα λάθος σε 10:09).
Ο Τζόουνς έκανε δύο φάουλ στο ξεκίνημα του δεύτερου μέρους, έφτασε τα τέσσερα και σε συνδυασμό με την επιθετική άνοδο της Τσεντεβίτα Ολίμπια, η πλάστιγγα έγειρε.
Η διαφορά έφτασε στη μέγιστη τιμή της (63-47), προτού ο Άρης καταγράψει τέσσερις χαμένες βολές και δύο ακόμη φθηνά λάθη, δείγμα της έλλειψης συγκέντρωσης στα τρία από τα τέσσερα δεκάλεπτα.
Ο Μήτρου-Λονγκ μείωσε με δύο τρίποντα και οι "κίτρινοι" αναθάρρησαν (64-57, 34'), όμως ο Νίκολιτς τον μιμήθηκε, έγραψε το 70-57 και όλα τελείωσαν.
Τα δεκάλεπτα: 20-18, 44-35, 63-51, 80-59

