Γιάννης

Με σημαντική αύξηση σε συνδρομές και τηλεθέαση έκλεισε η επετειακή 75η σεζόν του NBA στην Ευρώπη σε σχέση με το προηγούμενο έτος, με τους Ευρωπαίους φανς να είναι οι πιο θερμοί υποστηρικτές μετά από εκείνους των ΗΠΑ.

Πιο συγκεκριμένα, οι συνδρομητές του ΝΒΑ League Pass στην περιοχή ενισχύθηκαν συνολικά κατά 23%, ενώ μετά την έναρξη των φετινών Playoffs, καταγράφηκε αύξηση της τάξεως του 20%. Αντίστοιχα στην Ελλάδα σημειώθηκε αύξηση 3% στις συνδρομές του NBA League Pass κατά την διάρκεια της κανονικής περιόδου, ενώ με την έναρξη των Playoffs σημειώθηκε επιπλέον αύξηση κατά 32%, με τους Έλληνες φιλάθλους να παρακολουθούν τους φετινούς τελικούς του ΝΒΑ με αμείωτο ενδιαφέρον. Μάλιστα οι Έλληνες φανς ήρθαν φέτος λίγο πιο κοντά στο ΝΒΑ, αφού η λίγκα εγκαινίασε το πρώτο επίσημο ΝΒΑ Fan Club για την Ελλάδα, μέσω του οποίου είχαν την δυνατότητα να μαθαίνουν πρώτοι όλα τα τελευταία νέα που αφορούσαν την εξέλιξη του πρωταθλήματος, να λαμβάνουν μέρος σε διαγωνισμούς και να τεστάρουν τις γνώσεις τους σε διάφορα μπασκετικά κουίζ.

Από την άλλη, οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, κατάφεραν να συγκεντρώσουν συνολικά 226 εκατ. προβολές κατά την διάρκεια της regular season, παρουσιάζοντας αύξηση 23%. Σε αυτό φυσικά έπαιξε ρόλο και η συμμετοχή των δυο Ευρωπαίων φιναλίστ για την ανάδειξη του MVP, του δικού μας Γιάννη Αντετοκούνμπο (Milwaukee Bucks) και του Σέρβου Νίκολα Γιόκιτς (Denver Nuggets). Είναι γεγονός ότι τα τελευταία τέσσερα χρόνια οι δυο κορυφαίοι Ευρωπαίοι παίκτες χάρη στις εκπληκτικές τους ικανότητες καταφέρνουν να αναδεικνύονται MVP του ΝΒΑ, κάνοντας όλη την Ευρώπη να μη βλέπει την ώρα να τους παρακολουθήσει να αναμετρώνται με τα υπόλοιπα αστέρια του πρωταθλήματος.

Σημαντικό ρόλο στην αύξηση της τηλεθέασης έπαιξε επίσης ότι οι Ευρωπαίοι φίλαθλοι είχαν την δυνατότητα να παρακολουθήσουν παιχνίδια υψηλού επιπέδου και να απολαύσουν τις αγαπημένες τους ομάδες σε προσιτές για την περιοχή τους ώρες. Στo πλαίσιo των NBA Saturdays & Sundays Games, προβλήθηκαν φέτος 56 αγώνες σε prime time ώρες για την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική. Στην Γαλλία για παράδειγμα, τα Primetime Games για τη σεζόν 2021-22 και συγκεκριμένα τα NBA Saturdays, σημείωσαν 46% αύξηση, με τη μεγαλύτερη τηλεθέαση που έχει καταγραφεί ποτέ από την αρχή αυτής της πρωτοβουλίας.

Ο Ralph Rivera, Διευθύνων Σύμβουλος του NBA σε Ευρώπη και Μέση Ανατολή δήλωσε: “Είδαμε φέτος υψηλότερα ποσοστά στην τηλεθέαση, τη συμμετοχή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τις συνδρομές στο NBA League Pass και τα προγράμματα ανάπτυξης νέων σε διάφορες βασικές αγορές σε Ευρώπη και Μέση Ανατολή, συμπεριλαμβανομένης της Ελλάδας. Με την επιστροφή των διεθνών αγώνων μας την επόμενη σεζόν στο Άμπου Ντάμπι και το Παρίσι, δεν υπήρξε ποτέ καλύτερη στιγμή για να είσαι φίλαθλος του ΝΒΑ τόσο στην Ελλάδα, όσο και σε όλη την Ευρώπη.”

ΠροηγούμενοΓλυνιαδάκης: “Γύρισα το ρολόι σε ώρα Αμερικής πριν καν ξεκινήσω το ταξίδι”!
ΕπόμενοΠανιώνιος: Επέστρεψε ο Σάββας Τζουγκαράκης

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.