Η Sports event executive της εταιρείας Sports 360, Χαρά Αναστασίου, “φιλοξενήθηκε” στην εκπομπή “Άμεσο Ριπλέι” του EOK WebRadio με τη Μαριάννα Αξιοπούλου και τον Μαρίνο Πρίντεζη.
Μίλησε για τα αφιερώματα της διοργάνωσης στο ματς των “αιωνίων”, αλλά και όσα θα αρχίσουν να γίνονται στο Άμπου Ντάμπι.
Αναλυτικά όσα είπε:
Για τη δράση που έκανε η Ευρωλίγκα στην Αθήνα την περασμένη βδομάδα ενόψει του σημερινού (14/03) ντέρμπι Ολυμπιακός-Παναθηναϊκός: «Την προηγούμενη βδομάδα ήρθε η ομάδα της Ευρωλίγκας στην Αθήνα, όπου κάναμε μια καμπάνια για τον αγώνα. Είχαμε στη διάθεσή μας δύο πολύ ιστορικές εμφανίσεις, την τελευταία εμφάνιση του Δημήτρη Διαμαντίδη και την αντίστοιχη του Βασίλη Σπανούλη.
Ήταν ένα πολύ δύσκολο έργο, γιατί γυρνούσαμε όλο το κέντρο της Αθήνας με αυτές, μας κοιτούσαν όλοι περίεργα, μας ρωτούσαν. Έγινε μια πολύ ωραία φωτογράφιση. Χρησιμοποιήσαμε και ένα πολύ ιστορική μαγαζί στο κέντρο στο Μοναστηράκι, όπου ντύσαμε τους ανθρώπους που δούλευαν εκεί με ρούχα των ομάδων και κάναμε μια φωτογράφιση. Νομίζω ότι το αποτέλεσμα είναι φανταστικό. Απόψε πιστεύω ότι θα δούμε ένα φανταστικό παιχνίδι».
Για το τι κομμάτι έχει αναλάβει η ίδια στο αποψινό παιχνίδι: «Απόψε η δική μου δουλειά θα περιοριστεί περισσότερο στο κομμάτι με τις κάρτες και τα αυτοκόλλητα της PANINI, όπου θα κρύψουμε κάποια αυτοκόλλητα στο γήπεδο και θα ποστάρουμε κάποια βίντεο στο κανάλι και τα social media μας, ούτως ώστε ο κόσμος που θα είναι στο γήπεδο να μπορέσει να τα βρει, να τα συλλέξει και να ολοκληρώσει το άλμπουμ με τα αυτοκόλλητά του».
Για το πόσο μεγάλη πρόκληση είναι ότι πρέπει να δημιουργηθούν events σε έναν διαφορετικό πολιτισμό απ’ τον ευρωπαϊκό: «Εγώ από ‘δω και στο εξής θα εργάζομαι σε μια εταιρεία στο Αμπού Ντάμπι, δηλαδή μετακομίζω στο Αμπού Ντάμπι. Eίναι ένα agency για όλη τη Μέση Ανατολή, όπου θα διοργανώνουμε όλα τα μπασκετικά events που θα γίνονται σε άλλες τις χώρες της Μέσης Ανατολής. Ένας από αυτά είναι το Final-4 της Eυρωλίγκας, όπως και αγώνες ΝΒΑ ή πολλά άλλα πρωταθλήματα που θα διεξαχθούν εκεί. Σε όλες τις συναντήσεις που έχουμε όλοι φοβούνται για το τι θα αντιμετωπίσουν, ειδικά αν έχουν Έλληνες, Τούρκους ή Σέρβους φιλάθλους, που πάντα γίνεται χαμός.
Οι περιορισμοί σίγουρα ξεπερνούν κατά πολύ ακόμη και κάποια όρια που υπήρχαν στο περσινό Final-4 στο Βερολίνο. Παρ’ όλα αυτά, υπάρχουν κάποιοι περιορισμοί που ίσως δεν τους έχουμε φανταστεί καθόλου. Απαγορεύονται οι σημαίες, οι μεγάλες συγκεντρώσεις σε δρόμους, το αλκοόλ, οι φωνές. Δε συζητάω για καπνογόνα ή βρισιές. Θα είναι ένα πολύ μεγάλο challenge για την Ευρωλίγκα και το πώς θα το διαχειριστεί εκείνη, αλλά και για εμάς που θα πρέπει να κρατάμε κάποια όρια ώστε να μην ξεφύγουν τα πράγματα.
Είναι μια πολύ λεπτή γραμμή, όπου ακόμη και για εμένα που έχω μάθει να ζω και να δουλεύω σε ένα διαφορετικό περιβάλλον θα είναι πάρα πολύ δύσκολο. Εμείς έχουμε μάθει αλλιώς και είναι η κουλτούρα μας και η ζωή μας. Θα δούμε κάτι πολύ διαφορετικό και κάτι πολύ πρωτόγνωρο και για φέτος και για τα επόμενα 2 χρόνια που λογικά θα φιλοξενηθεί εκεί το Final-4 της Ευρωλίγκας».
Για το αν παρακολουθούν και το κομμάτι του μάρκετινγκ στο ΝΒΑ ώστε να πάρουν κάποιες ιδέες: «Φυσικά. Το ΝΒΑ είναι η μεγαλύτερη λίγκα στον κόσμο και αυτό μπορεί να μην αλλάξει ποτέ. Μιλάμε για διαφορετικά ποσά, διαφορετικές ομάδες ανθρώπων που δουλεύουν στο κάθε πρότζεκτ. Είναι οι καλύτεροι των καλύτερων, που προφανώς έτσι λειτουργούν όλα στο κομμάτι του μάρκετινγκ. Ακόμα και οι μεγάλες εταιρείες πάντα αντιγράφουν και κάποια άλλα κομμάτια.
Σίγουρα βλέπουμε κάποια κοινά πράγματα για κάποιους τρόπους με τους οποίους αντιμετωπίζουν κάποιες καταστάσεις, αλλά αυτό δεν το βλέπουμε απ’ τις ομάδες. Για παράδειγμα, η Παρί ακολουθεί ένα τελείως διαφορετικό πρόγραμμα. Έχει μια ομάδα πάνω από 100 ανθρώπων που κάνουν το κομμάτι του μάρκετινγκ.
Απ’ την άλλη, σε ό,τι αφορά του κομμάτι του Αμπού Ντάμπι, σίγουρα υπάρχουν πολλά κοινά. Υπάρχει ομάδα του ΝΒΑ εκεί, υπάρχει η ομάδα Ευρώπης και Μέσης Ανατολής. Θα κάνουμε πολλά πρότζεκτ μαζί και θα συμμετέχουν σε πολλά κομμάτια στο να υποστηρίξουν τη διεξαγωγή του Final-4 στο Αμπού Ντάμπι».
Για την προσέλκυση του κόσμου στο Αμπού Ντάμπι: «Θα πω κάτι που ούτε εγώ το γνώριζα μέχρι να πάω εκεί. Για παράδειγμα, το μπάσκετ στον Λίβανο είναι το νούμερο 1 άθλημα. Ο κόσμος λατρεύει το μπάσκετ, η ατμόσφαιρα στο γήπεδο είναι σαν να πηγαίνεις στην Ελλάδα, είναι φανταστικά. Ο κόσμος στη Μέση Ανατολή λατρεύει όλον τον κόσμο του αθλητισμού, ακόμα και στο Αμπού Ντάμπι και στο Κατάρ και στο Ντουμπάι.
Ξέρουμε πως αυτές οι χώρες και πόλεις έχουν πολύ κόσμο από διαφορετικά έθνη. Ακόμα και για εμάς όταν σκεφτόμαστε αυτές τις χώρες ίσως έχουμε κάποιους ενδοιασμούς. Με αυτόν τον τρόπο η πόλη του Αμπού Ντάμπι στοχεύει στο να μάθει πραγματικά ο κόσμος ότι δεν είναι έτσι, ότι έχουν τα εγκαταστάσεις, τους ανθρώπους, όλες τις συνθήκες για να γίνει κάτι ίσως και καλύτερα απ’ ό,τι θα γινόταν στην Ευρώπη.
Σίγουρα, όπως έχουμε δει, όλα τα πράγματα πηγαίνουν προς αυτήν τη μεριά του κόσμου λόγω του πλούτου και της ικανότητας να τα κάνουν όλα αυτά. Σίγουρα κι απ’ τη μεριά της Ευρωλίγκας θέλουν να είναι σίγουροι ότι η δουλειά τους θα πιάσει κόπο, αλλά και ότι ο κόσμος θα είναι ασφαλής και ευχαριστημένος εκεί».
Για το αν βοηθάει την Ευρωλίγκα στο μάρκετινγκ η τεράστια επένδυση του Παναθηναϊκού στο ΟΑΚΑ: «Ακόμα και με το κομμάτι του glass floor δημιουργούνται πάρα πολλές για το κομμάτι της διαφήμισης. Είναι ένας καινούργιος και διαφορετικός τρόπος που χρησιμοποιείται και σε άλλα αθλήματα ώστε να διαφημιστούν κάποια πράγματα. Σίγουρα θα δημιουργηθούν πάρα πολύ μεγάλες ευκαιρίες για τον Παναθηναϊκό μέσω αυτής της επένδυσης που έκανε.
Είναι σίγουρα ένας πόλος έλξης για τη λίγκα και για τους χορηγούς ώστε να κάνουν κάποια παραπάνω πράγματα σε αυτό το γήπεδο και ίσως το δούμε αυτό στο μέλλον. Δεν είναι η πρώτη ομάδα που το έκανε, πέρυσι το ξεκίνησε η Μπάγερν. Όλες οι μεγάλες ομάδες τα τελευταία 2 χρόνια δημιουργούν καινούργια γήπεδα, όπου εκεί μπορούν να δημιουργήσουν νέες ευκαιρίες για να κερδίσουν κάτι.
Σίγουρα στο πολύ άμεσο μέλλον θα χρησιμοποιηθεί το ΟΑΚΑ για πολλά πράγματα και αξίζει να γίνει, γιατί είναι πραγματικά ένα πανέμορφο γήπεδο. Έχουν κάνει τρομερή δουλειά εκεί».