allstarbasket.gr

Τη δική του, χιουμοριστική απάντηση στις μετρήσεις απήχησης των ομάδων της EuroLeague στα social media, έδωσε ο Ολυμπιακός.

Στην έρευνα που του απέδιδε μόλις 3,2 εκατομμύρια θεάσεις, ο Ολυμπιακός απάντησε με τις προβολές που είχαν τα videos υποδοχής του Σάσα Βεζένκοφ και άφιξης του Εβάν Φουρνιέ.

Συγκεκριμένα έγραψε:

“Για να δούμε. Έχουμε συνολικά 3,2 εκατομμύρια προβολές στα social media, αλλά μόλις δύο βίντεο μας στο Instagram έχουν 4.876.815. Ουπς! Κάποιος έκανε κοπάνα από τα μαθηματικά και μετά αρνήθηκε να χρησιμοποιήσει το κομπιουτεράκι”.

Η ανάρτηση του Ολυμπιακού: