Με τον πρώτο γύρο της κανονικής περιόδου της Euroleague να ολοκληρώνεται την προσεχή αγωνιστική με τις αναμετρήσεις της Πέμπτης (27/12) και της Παρασκευής (28/12) έχουμε ένα αντιπροσωπευτικό δείγμα της κίνησης των εισιτηρίων των δύο ελληνικών ομάδων στη Euroleague.
Οι πρώτες ενδείξεις της φετινής σεζόν, με τα όσα παιχνίδια έχουν δώσει Παναθηναϊκός και Ολυμπιακός σε ΟΑΚΑ και ΣΕΦ, μας δείχνουν και την τάση που φυσικά σχετίζεται και με την πορεία κάθε ομάδας.
Με ρεκόρ 6-8 έπειτα από 14 αγωνιστικές, είναι λογικό να υπάρχει μια μικρή πτώση στα εισιτήρια που κόβει ο Παναθηναϊκός στους εντός έδρας αγώνες του.
Σε οκτώ, έως τώρα, εντός έδρας αγώνες, ο Παναθηναϊκός έχει σε μέσο όρο 10.926 θεατές σε κάθε αγώνα. Αριθμός μικρότερος του περυσινού, που ήταν 12.294 θεατές ανά αγώνα.
Βέβαια η περυσινή επίδοση του Παναθηναϊκού ήταν η καλύτερη της τελευταίας δεκαετίας για τους “πράσινους”, που μόνο μια σεζόν -στη δεκαετία- δεν έφτασαν σε πενταψήφιο μέσο όρο θεατών ανά αγώνα!
Πρόπερσι, (2016/17) ο Παναθηναϊκός είχε μέσο όρο 11.172 εισιτηρίων ανά αγώνα.
Αντιθέτως, ο Ολυμπιακός παρουσιάζει μια άνοδο σε σχέση με πέρυσι. Στους έξι φετινούς εντός έδρας αγώνες του, ο Ολυμπιακός έχει μέσο όρο 8.423 εισιτήρια. Πέρυσι είχε μέσο όρο 8.209, ενώ πρόπερσι (2016/17) 9.045.
Φυσικά το δείγμα θα είναι σαφές όταν ολοκληρωθεί πλήρως η χρονιά, για να συγκριθεί απόλυτα και με τις προηγούμενες σεζόν.
Άλλωστε παίζει ρόλο και η δυναμικότητα του αντιπάλου που υποδέχονται κάθε φορά οι δύο μεγάλοι του ελληνικού μπάσκετ, όπως και το δικό τους αγωνιστικό timing.
Για παράδειγμα, ο αγώνας με τα περισσότερα εισιτήρια του Παναθηναϊκού φέτος, ήταν φυσικά το ελληνικό ντέρμπι με τον Ολυμπιακό με 17.345 θεατές.
Αντίθετα, με την Γκραν Κανάρια ο Παναθηναϊκός είχε τον λιγότερο κόσμο, με 7.487 εισιτήρια.
Όπως κι ο Ολυμπιακός που είχε 6.000 θεατές με την Γκραν Κανάρια, στην μικρότερη φετινή του επίδοση. Καλύτερη φέτος είναι τα 9.379 εισιτήρια στον αγώνα με την Φενέρμπαχτσε.
Ο επόμενος, όμως, εντός έδρας αγώνας του Ολυμπιακού, είναι με αντίπαλο τον Παναθηναϊκό (04/01) όπου αναμένεται sold out, γεγονός που θα αυξήσει κι άλλον τον φετινό μέσο όρο του Ολυμπιακού.