Το τεχνικό επιτελείο της Βόννης παρακολουθούσε live, μέσω της τηλεοπτικής μετάδοσης, τα τάιμ άουτ της Μάλαγα στον ημιτελικό του Final Four του BCL.
Η γερμανική ομάδα κατέκτησε τον τίτλο του Basketball Champions League, αλλά η τακτική της προκάλεσε αντιδράσεις.
Όπως μπορείτε να δείτε στο παρακάτω βίντεο, το τεχνικό επιτελείο της γερμανικής ομάδας παρακολουθούσε μέσω laptop την τηλεοπτική κάλυψη του αγώνα και τις οδηγίες που έδινε στα τάιμ άουτ ο Ίμπον Ναβάρο.
Acojonante esto, asistente del Bonn con la retransmisión para ver los TM de Unicaja. pic.twitter.com/WcYjM6RsHs
— SoldadosOkouo (@SoldadosOkouo) May 12, 2023
Ο Τσους Βιντορέτα, κόουτς της Τενερίφης, δήλωσε σχετικά, μιλώντας στο Gigantes:
“Βρήκα λυπηρό αυτό που έκανε η Βόννη. Νομίζω ότι ξεπέρασαν τα όρια. Ως προπονητής που έχει τα περισσότερα παιχνίδια στο BCL, πάνω από 100 και τέσσερα Final Four, είμαι πολύ απογοητευμένος.
Πρέπει να ανοίξουμε τη συζήτηση γύρω από τα τάιμ άουτ και την τηλεοπτική μετάδοση αν αρχίζει να επαναλαμβάνεται αυτό το φαινόμενο, αν έχουμε ήδη ξεπεράσει τις κόκκινες γραμμές.
Θα έλεγα ότι πρέπει να σταματήσουν να μεταδίδονται τα τάιμ άουτ γιατί αυτό κάνει μεγάλη ζημιά σε όσους συμμορφώνονται με τους κανόνες”.
Από την πλευρά του ο προπονητής της Βόννης, Τουόμας Ίσαλο, δικαιολογήθηκε ως εξής:
“Το Livetagging που κάνουμε με τους συνεργάτες μου είναι είναι μία η πιο ασφαλής πληροφορία που μπορούμε να έχουμε κατά τη διάρκεια ενός αγώνα. Είναι κάτι που όλοι μπορούν να δουν. Για αυτό και έχω ζητήσει από τους συνεργάτες μου να βλέπουν τι μεταδίδεται στην τηλεόραση.
Είναι καλό που μου κάνατε αυτή την ερώτηση γιατί με αυτόν τον τρόπο θα δοθεί η ευκαιρία να ξεκινήσει μία συζήτηση. Αν είναι καλό, ή όχι, να δείχνει η τηλεόραση τα πάντα, ακόμα και πολύ δικές μας στιγμές που συμβαίνουν στα τάιμ άουτ.
Το ΝΒΑ έχει βρει τη λύση σε αυτό το θέμα και δε δείχνουν live το τάιμ άουτ, αλλά το μεταδίδουν αρκετά αργότερα κατόπιν επιλογών που γίνονται. Στο ΝΒΑ δεν υπάρχει τίποτα live σε τέτοιο επίπεδο.
Από τη στιγμή που όλοι έχουν πρόσβαση να δουν τι γίνεται μέσω της τηλεόρασης, αυτό χρησιμοποιούμε κι εμείς: Εικόνες και ήχο όπου όλοι έχουν πρόσβαση”.