Η Nova εξασφάλισε τα αποκλειστικά δικαιώματα μετάδοσης όλων των αγώνων της EuroLeague και του EuroCup έως και την ολοκλήρωση της σεζόν 2027-2028!
Ολυμπιακός και Παναθηναϊκός αναμένεται να βάζουν στα ταμεία τους από 4.8 εκατομμύρια ευρώ ετησίως!
H σχετική ανακοίνωση της Nova:
“Η NOVA, μέλος της United Group, του κορυφαίου παρόχου τηλεπικοινωνιών και μέσων ενημέρωσης στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας της με την Euroleague Basketball, την κορυφαία ευρωπαϊκή διασυλλογική διοργάνωση στο χώρο του μπάσκετ και για τις πέντε (5) επόμενες σεζόν.
Με τη νέα σύμβαση το Novasports εξασφάλισε τα αποκλειστικά δικαιώματα μετάδοσης όλων των αγώνων της EuroLeague και του EuroCup έως και την ολοκλήρωση της σεζόν 2027-2028 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Ο κος Παναγιώτης Γεωργιόπουλος, CEO της Nova δήλωσε: “Η πολύχρονη και επιτυχημένη συνεργασία μεταξύ Nova και Euroleague Basketball, με διάρκεια πάνω από δύο δεκαετίες, θα συνεχιστεί με την επέκταση της συμφωνίας μας για άλλες πέντε σεζόν. Οι Έλληνες φίλαθλοι αγαπούν το μπάσκετ και οι δύο κορυφαίες Ελληνικές ομάδες, ο Ολυμπιακός και ο Παναθηναϊκός με την σταθερά εξασφαλισμένη συμμετοχή τους στην Euroleague, αλλά και τις ελληνικές συμμετοχές στο EuroCup, υπόσχονται συναρπαστικές βραδιές. H Nova θα συνεχίσει να αποτελεί τον προορισμό για το καλύτερο μπασκετικό θέαμα στην Ελλάδα έχοντας τη σφραγίδα στην άρτια κάλυψη από την κορυφαία δημοσιογραφική ομάδα του Novasports”.
Η Nova, μέσα από την ανανέωση της συνεργασίας της με την Euroleague, εμπλουτίζει ακόμη περισσότερο το premium αθλητικό περιεχόμενό της. Έτσι, οι συνδρομητές Nova, θα συνεχίσουν να απολαμβάνουν κορυφαίες διοργανώσεις όπως η Premier League το κορυφαίο πρωτάθλημα του κόσμου που «παίζει μπάλα» στη Nova αποκλειστικά για τις επόμενες 6 σεζόν, η LaLiga Santander, Bundesliga, η Ligue 1, μεγάλους αγώνες και κορυφαία ντέρμπι με ομάδες του ελληνικού πρωταθλήματος ποδοσφαίρου της Stoiximan Super League, τις Εθνικές ομάδες ποδοσφαίρου της UEFA στο Nations League και στα προκριματικά του Euro 2024 & 2028 και του Παγκοσμίου Κυπέλλου 2026, τις Εθνικές ομάδες μπάσκετ της FIBA με Παγκόσμιο Κύπελλο και Ευρωμπάσκετ, τα Grand Slam στο τένις, Wimbledon, Roland Garros, US Open, Australian Open, βόλεϊ και άλλα πολλά σπορ.
Με την πλατφόρμα EON, οι συνδρομητές της Nova σε όλη την Ελλάδα έχουν πλέον την ευκαιρία να παρακολουθήσουν το αγαπημένο τους αθλητικό περιεχόμενο, μέσα από ένα πλούσιο, καλοσχεδιασμένο και εύχρηστο περιβάλλον, που καθιστά το περιεχόμενο διαθέσιμο οπουδήποτε, οποτεδήποτε και σε οποιαδήποτε συσκευή.
Παράλληλα, η ΕΟΝ προσφέρει πρωτοπόρα τεχνικά χαρακτηριστικά όπως το timeshift που δίνει τη δυνατότητα στο συνδρομητή να γυρίσει «πίσω» σε μια ζωντανή μετάδοση αγώνα και να τον παρακολουθήσει από την αρχή εφόσον έχει χάσει το ξεκίνημα του παιχνιδιού ή ακόμη και να γυρίσει πίσω για μία φάση, αλλά και την υπηρεσία EON Sports Mode, που παρέχει ζωντανά στατιστικά για επιλεγμένους αγώνες.”
Η ανακοίνωση της Euroleague Basketball:
Η Euroleague Basketball (EB), η διοργανώτρια αρχή των δύο κορυφαίων ευρωπαϊκών διασυλλογικών διοργανώσεων στο χώρο του μπάσκετ και η United Media, η κορυφαία εταιρεία ΜΜΕ στη Νοτιοανατολική Ευρώπη και μέλος της United Group, είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουν την ανανέωση της συνεργασίας τους, η οποία εξασφαλίζει τα αποκλειστικά δικαιώματα μετάδοσης όλων των αγώνων της Turkish Airlines EuroLeague και του 7DAYS EuroCup σε Ελλάδα, Σερβία, Κύπρο, Σλοβενία, Κροατία, Μαυροβούνιο, Βοσνία & Ερζεγοβίνη και Βόρεια Μακεδονία.
Με τη νέα πολυετή συμφωνία για την κάλυψη των διοργανώσεων της Euroleague Basketball από τη NOVA και το Sportklub, που πλέον ξεπερνάει τις δύο δεκαετίες, δίνει τη δυνατότητα στη United Media να συνεχίσει τη στρατηγική της για επέκταση του portfolio της στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, όπου το μπάσκετ είναι ένα από τα κυρίαρχα αθλήματα.
«Οι τηλεοπτικοί μας συνεργάτες είναι θεμελιώδεις για το χτίσιμο του προϊόντος μας και έχοντας έναν τόσο σημαντικό συνεργάτη όπως είναι η United Media που είναι αφοσιωμένη στο να μπορέσουμε να προβάλλουμε τα παιχνίδια μας στην περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, αποτελεί κλειδί για την προσέγγιση νέων κοινών» δήλωσε ο Marshall Glickman, CEO της Euroleague Basketball. «Η NOVA και το Sportklub αποτελούν μακροχρόνιους εταίρους μας και το ότι γιορτάζουμε τη συμπλήρωση δύο δεκαετιών συνεργασίας με αυτή τη συμφωνία, αποτελεί απόδειξη της αμοιβαίας δέσμευσης για κορυφαία στάνταρ παραγωγής και δημιουργία περιεχομένου σε μια αναπτυσσόμενη και πολύ απαιτητική βάση φιλάθλων».
Η Ελλάδα και οι χώρες της Αδριατικής έχουν ισχυρή εκπροσώπηση στις διοργανώσεις της Euroleague Basketball, με τις ελληνικές και σερβικές δυνάμεις του μπάσκετ, όπως οι Ολυμπιακός, Παναθηναϊκός, Ερυθρός Αστέρας, Παρτιζάν που συμμετέχουν στην EuroLeague, και τις Μπούντουσνοστ VOLI Podgorica και Cedevita Ολίμπια Λιουμπλιάνα που μετέχουν στο EuroCup.
«Η συμφωνία με την Euroleague Basketball είναι ένα πολύ σημαντικό βήμα για την υλοποίηση των μακροπρόθεσμων σχεδίων που έχει η United Group στις χώρες στις οποίες έχουμε αποκτήσει τα τηλεοπτικά αθλητικά δικαιώματα για πέντε χρόνια. Αυτή η επένδυση στο καλύτερο αθλητικό περιεχόμενο είναι ακόμη μία ένδειξη που δείχνει πόσο προσανατολισμένοι είμαστε στην ανάπτυξη των αγορών της Ελλάδας, της Κύπρου και των χωρών της περιοχής της Αδριατικής, τις οποίες βλέπουμε ως μέρος της στρατηγικής τοποθέτησης της United Group», ανέφερε σχετικά ο Νίκος Σταθόπουλος, Πρόεδρος της United Group.
«Είναι πολύ σημαντικό για εμάς που δίνουμε στους τηλεθεατές μας την ευκαιρία να απολαύσουν αυτούς τους θεαματικούς αγώνες στα κανάλια μας και για τα επόμενα πέντε χρόνια. Η συνεργασία μας με την Euroleague Basketball ήταν πάντα αξιοσημείωτη και είμαι σίγουρη ότι η αμοιβαία εμπιστοσύνη που χτίσαμε κατά τη διάρκεια των δύο δεκαετιών ήταν ένα σημαντικό στοιχείο που μας οδήγησε στην υπογραφή αυτής της πενταετούς συμφωνίας.
Η αγορά τηλεοπτικών αθλητικών δικαιωμάτων είναι πλέον μια αρκετά περίπλοκη διαδικασία και είμαστε εξαιρετικά περήφανοι που δίνουμε τη δυνατότητα στους φιλάθλους να παρακολουθούν τους καλύτερους αγώνες της κορυφαίας μπασκετικής διοργάνωσης στα κανάλια μας, Novasports στην Ελλάδα και στην Κύπρο, και Sport Klub για τις χώρες της Αδριατικής.
Η United Media επί σειρά ετών είναι η κορυφαία εταιρεία στην εξασφάλιση τηλεοπτικών δικαιωμάτων κορυφαίων αθλητικών γεγονότων και η νέα συμφωνία επιβεβαίωσε ότι η στρατηγική μας να προσφέρουμε ζωντανές μεταδόσεις μεγάλων αθλητικών γεγονότων στους τηλεθεατές μας συνεχίζει να είναι επιτυχημένη», δήλωσε η Aleksandra Subotić, CEO της United Media.
Σχετικά με την Euroleague Basketball
Η Euroleague Basketball (EB) είναι παγκόσμιος ηγέτης στον κλάδο του αθλητισμού και της ψυχαγωγίας, αφοσιωμένη στη διεξαγωγή των κορυφαίων ευρωπαϊκών διασυλλογικών διοργανώσεων επαγγελματικών συλλόγων μπάσκετ κάτω ένα μοναδικό και καινοτόμο μοντέλο οργάνωσης. Η Euroleague Basketball η οποία μετοχικά και διοικητικά ανήκει σε μερικά από τα πια επιτυχημένα και ιστορικά club στον κόσμο, διοργανώνει τις δύο κορυφαίες διοργανώσεις μπάσκετ ανδρών της ηπείρου, την Turkish Airlines EuroLeague και το 7DAYS EuroCup, καθώς και την κορυφαία προβολή του αθλήματος για κάτω των 18 ετών, την EB Adidas Next Generation Tournament. Το 2016, η Euroleague Basketball δημιούργησε μια Κοινοπραξία με την IMG Media (μια εταιρεία της Endeavor) για τη διαχείριση παγκόσμιων δικαιωμάτων, μέσων, μάρκετινγκ και εμπορικών δικαιωμάτων, έχοντας έτσι ωθήσει την αναγνωσιμότητα σε αριθμούς ρεκόρ.
Οι διοργανώσεις της Euroleague Basketball φέρνουν την ελίτ του ευρωπαϊκού μπάσκετ και στις πέντε ηπείρους. Η Euroleague Basketball οργανώνει επίσης μια σειρά από κοινοτικές και εκπαιδευτικές δραστηριότητες, υπό το πρόγραμμα One Team, σε ευθυγράμμιση με τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης της Ατζέντας 2030 των Ηνωμένων Εθνών. Σε ακαδημαϊκή πλευρά, το EB Sports Business MBA εκπαιδεύει μελλοντικούς επαγγελματίες στο sports management.
Σχετικά με την United Media
Η United Media είναι μέλος της United Group και η κορυφαία εταιρεία media στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, με παρουσία σε οκτώ χώρες, προσφέροντας ατελείωτες επιλογές στους θεατές για την επιλογή της ψυχαγωγίας τους.
Με 4.200 εργαζόμενους, η United Media παράγει περισσότερες από 40.000 ώρες πρωτότυπου περιεχομένου κάθε χρόνο, το οποίο διανέμεται σε μια αγορά άνω των 40 εκατομμυρίων ανθρώπων από κορυφαίους διεθνείς παρόχους. Επιπλέον, η εταιρεία διαθέτει 55 τηλεοπτικούς σταθμούς στο χαρτοφυλάκιό της, έξι εκ των οποίων με εθνική κάλυψη και ένα επιτυχημένο ψηφιακό χαρτοφυλάκιο 30 διαδικτυακών πυλών, 6 εφημερίδων, 2 περιοδικών και 5 ραδιοφωνικών σταθμών. Η εταιρεία προσφέρει επίσης μια μοναδική υπηρεσία διαφήμισης με πώληση διαφημιστικών χρονοθυρίδων (slots) και ακριβή στόχευση για συγκεκριμένα κοινά και για επιλεγμένα κανάλια.