Ο Παναθηναϊκός πούλησε μέσα σε 20 ώρες και τα 11.200 διαρκείας της επόμενης σεζόν που βγήκαν στην κυκλοφορία και ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος, με ανάρτησή του στο Instagram, απάντησε σε κάποια παράπονα που υπήρξαν όσον αφορά το θέμα της μη προτεραιότητας των όσων είχαν διαρκείας τα προηγούμενα χρόνια.
Aναλυτικά όσα είπε ο ιδιοκτήτης της ΚΑΕ Παναθηναϊκός AKTOR:
“Έχουν έρθει ατελείωτα μηνύματα δυσαρέσκειας και στεναχώριας που δεν υπήρχε προτεραιότητα στην ανανέωση των κατόχων διαρκείας τόσων ετών. Αυτό έγινε πέρσι. Αυτή η επιβράβευση που επικαλείστε, δικαιολογημένα, υπήρξε πέρσι.
Πέρσι οι μοναδικοί άνθρωποι που είχαν δυνατότητα να αγοράσουν διαρκείας και να μην χρειαστεί να στήνονται στην ουρά ή online για να αγοράσουν εισιτήριο για κάθε αγώνα ήσασταν όλοι εσείς που τώρα δικαιολογημένα παραπονιέστε. Έγινε η επιβράβευση. Αυτός είναι ο ένας λόγος.
Ο δεύτερος είναι ότι το ΟΑΚΑ του χρόνου αλλάζει όλο. Ούτε ίδιες σειρές θα είναι, ούτε ίδια καθίσματα. Μια σειρά που είχε 15 καθίσματα μπορεί να έχει 12, μπορεί 18. Άρα ποια είναι αυτή η θέση; Δεν υπάρχει. Αλλάζουν τα πάντα όλα και για αυτό γίνονται όλα από το μηδέν. Ελπίζω να σας κάλυψε η απάντηση μου.
Και για να ολοκληρώσω αυτό που έλεγα πριν. Ήδη σχεδιάζεται ένα application, μια εφαρμογή, που θα ξέρουμε του χρόνου πότε μπήκες στο γήπεδο, αν ήρθες σε όλους τους αγώνες. Το σύστημα loyalty που λέγεται. Όλα αυτά θα υπάρχουν.
Θα υπάρχει επιβράβευση. Ήρθες νωρίς στο γήπεδο; Πήρες πόντους. Αγόρασες κάτι στο γήπεδο; Πήρες πόντους. Έχεις διαρκείας και δεν ήρθες στο γήπεδο; Σου αφαιρούνται πόντοι. Είσαι στο γήπεδο; Προστίθενται πόντοι.
Και με όλο αυτό τον τρόπο στο τέλος της ημέρας θα υπάρχει μια πραγματική επιβράβευση των ανθρώπων που θέλουν να είναι στο γήπεδο, που αγαπάνε την ομάδα, που έρχονται βρέξει χιονίσει. Και αυτοί οι άνθρωποι θα έχουν μια καλύτερη αντιμετώπιση από αυτούς που έρχονται μία στο τόσο, έρχονται μόνο στις νίκες ή δεν ξέρω εγώ τι.
Αλλά αυτό θα γίνει από του χρόνου. Δυστυχώς δεν θα είναι έτοιμο για τον Σεπτέμβρη”.