Η Motorola, σε συνεργασία με την Euroleague, ολοκλήρωσε την πρώτη σεζόν της εντυπωσιακής πρωτοβουλίας «Bouncing For Good» στην Αθήνα, Ελλάδα σηματοδοτώντας τον τελευταίο σταθμό της φετινής καμπάνιας η οποία θα ξεκινήσει ξανά τον Σεπτέμβριο.
Σε συνεργασία με τη στρατηγική ESG της Basketball One Team της Euroleague, αυτή η πρωτοβουλία χρησιμοποιεί τη δύναμη του μπάσκετ, τη δημιουργικότητα και το πνεύμα κοινότητας για να εμπνεύσει και να ενδυναμώσει τους νεαρούς μαθητές σε όλη την περιοχή του EMEA.
Το «Bouncing For Good» στην Αθήνα ξεκίνησε την 1η Απριλίου με ένα μοναδικό workshop που πραγματοποιήθηκε στο 57ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών, ένα σχολείο που βρίσκεται στον Κολωνό. Ογδόντα μαθητές ηλικίας 8 έως 11 ετών συμμετείχαν στη συνεδρία, καθοδηγούμενοι από δασκάλους και προσωπικό της One Team.
Τα κυριότερα σημεία του εργαστηρίου περιελάμβαναν:
- Διαδραστική μάθηση μέσω παιχνιδιών που βασίζονται στην ομαδική εργασία και δημιουργικών δραστηριοτήτων που επικεντρώνονται σε αξίες όπως ο σεβασμός και η επιμονή.
- Ένα Dream Call με αστέρια της Euroleague από αντίπαλες ομάδες, όπως: τον Γιαννούλη Λαρεντζάκη (Ολυμπιακός) και τον Δημήτρη Μωραΐτη (Παναθηναϊκός), που συνδέθηκαν με βιντεοκλήση για να μοιραστούν προσωπικές ιστορίες και να ενθαρρύνουν τους μαθητές να κυνηγήσουν τα όνειρά τους.
Η πρωτοβουλία κορυφώθηκε την Τρίτη 8 Απριλίου, με μια εκδήλωση γιορτής και δωρεάς, όπου 150 μαθητές συγκεντρώθηκαν στην αυλή του σχολείου.
Η Motorola, μαζί με παίκτες από τον Ολυμπιακό (Λαρεντζάκης & Shaquielle McKissic) και τον Παναθηναϊκό (Μωραΐτης & Juancho Hernangomez), δώρισε 350 μπάλες μπάσκετ και παρείχε επώνυμο εξοπλισμό, δημιουργώντας μια πραγματικά αξέχαστη εμπειρία για τα παιδιά.
«Αυτό το έργο δεν έχει να κάνει με το μπάσκετ – έχει να κάνει με τη δημιουργία στιγμών η όποιες να προσφέρουν έμπνευση στα παιδιά και για να τους δείξουμε ότι τα όνειρά τους έχουν σημασία», δήλωσε η Daniela Idi, Marketing Director EMEA στη Motorola.
«Το κλείσιμο της σεζόν στην Αθήνα, με την απίστευτη ενέργεια των μαθητών και την υποστήριξη από την Euroleague και τους τοπικούς ήρωες, ήταν ο τέλειος τρόπος για να ολοκληρώσουμε αυτό το ταξίδι — και ανυπομονούμε να επιστρέψουμε τον Σεπτέμβριο για να προσεγγίσουμε ακόμη περισσότερους νέους που θέλουν να κάνουν τα όνειρά τους πραγματικότητα».
Ο Juancho Hernangómez, παίκτης του Παναθηναϊκού εξέφρασε τον ενθουσιασμό του για την πρωτοβουλία, λέγοντας:
«Είναι τιμή να είμαι μέλος της πρωτοβουλίας One Team-Motorola «Bouncing For Good» και να μοιράζομαι αυτές τις ιδιαίτερες στιγμές με τα παιδιά. Το μπάσκετ μου έχει δώσει τόσα πολλά και τώρα μπορώ να ανταποδώσω – είτε μέσω μιας απλής χειρονομίας με το μπάσκετ, είτε με το να δώσω πολύ χρόνο. Πιστεύω πραγματικά στη δύναμη του αθλητισμού να εμπνέει και να ενώνει, και είμαι ευγνώμων που συμμετέχω σε αυτό το ουσιαστικό project».
Ο παίκτης του Ολυμπιακού Γιαννούλης Λαρεντζάκης συμφώνησε, υπογραμμίζοντας τη δέσμευσή του στην αποστολή της One Team:
«Βλέποντας τον ενθουσιασμό στα μάτια αυτών των παιδιών καταλαβαίνει κανείς γιατί τέτοιες πρωτοβουλίες έχουν τόση σημασία. Το μπάσκετ μάς διδάσκει αξίες όπως η ομαδικότητα, η επιμονή και ο σεβασμός, αξίες που κάνουν πραγματική διαφορά στη ζωή των νέων».
Η Abigail Martin, Sustainability & Development projects Director στην Euroleague δήλωσε:
«Χάρη σε αυτή την όμορφη συνεργασία με τη Motorola, το κοινωνικό πρόγραμμα One Team της Euroleague Basketball μπόρεσε να επηρεάσει βαθύτερα τις κοινότητές μας μέσω των προγραμμάτων One Team των συλλόγων της EuroLeague και του EuroCup και με τους παίκτες που λειτουργούν ως πρεσβευτές της πρωτοβουλίας, να εμπνεύσουν τους μαθητές να δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό στο άθλημά τους.
Το project της Ελλάδας σηματοδοτεί τον πέμπτο και τελευταίο σταθμό για τη σεζόν 2024-2025 του «Bouncing For Good», μετά από εντυπωσιακές εκδηλώσεις στην Πολωνία, την Ιταλία, τη Γαλλία και την Ισπανία. Η Motorola και η Euroleague θα επαναλάβουν την πρωτοβουλία τον Σεπτέμβριο του 2025, συνεχίζοντας την αποστολή τους ή όποια βλέπει τον αθλητισμό και την καινοτομία ως εργαλεία ένταξης και θετικού κοινωνικού αντίκτυπου σε όλη την Ευρώπη και πέρα από αυτήν.
Για τη Motorola
Η Lenovo είναι ένας παγκόσμιος τεχνολογικός κολοσσός με έσοδα US$57 δισεκατομμυρίων, που κατατάσσεται στη θέση #248 στο Fortune Global 500 και εξυπηρετεί εκατομμύρια πελάτες καθημερινά σε 180 αγορές.
Εστιάζοντας σε ένα τολμηρό όραμα για την παροχή Εξυπνότερης Τεχνολογίας για Όλους, η Lenovo έχει βασίσει στην επιτυχία της ως η μεγαλύτερη εταιρεία υπολογιστών στον κόσμο με ένα χαρτοφυλάκιο “from pocket to cloud” που περιλαμβάνει AI-enabled, AI-ready, and AI-optimized συσκευές (PC, workstation, smartphone, tablet), υποδομές (data center, storage, edge, high performance computing και software defined infrastructure), λογισμικό, λύσεις και υπηρεσίες.
Η συνεχής επένδυση της Lenovo στην καινοτομία που αλλάζει τον κόσμο χτίζει ένα πιο δίκαιο, αξιόπιστο και πιο έξυπνο μέλλον για όλους, παντού. Η Lenovo είναι εισηγμένη στο χρηματιστήριο του Χονγκ Κονγκ υπό την Lenovo Group Limited (HKSE: 992) (ADR: LNVGY).
Η Motorola Mobility LLC εξαγοράστηκε από τη Lenovo Group Holdings το 2014. Η Motorola Mobility είναι μια εξ ολοκλήρου θυγατρική της Lenovo και είναι υπεύθυνη για το σχεδιασμό και την κατασκευή όλων των κινητών τηλεφώνων και λύσεων με επωνυμία Moto και Motorola.
Για να μάθετε περισσότερα, επισκεφθείτε τη διεύθυνση https://www.lenovo.com και διαβάστε τα τελευταία νέα μέσω του StoryHub και του Motorola Global Blog.