Pic: nba.com

Το NBA, η Ένωση Παικτών (NBPA) και η 2K, μια εταιρεία που ανήκει εξ ολοκλήρου στην Take-Two Interactive Software, Inc. (NASDAQ: TTWO) και εκδότης της κορυφαίας παγκόσμιας σειράς βιντεοπαιχνιδιών μπάσκετ NBA 2K, ανακοίνωσαν σήμερα ότι κατέληξαν σε κατ’ αρχήν συμφωνία για μια νέα πολυετή επέκταση της παγκόσμιας συνεργασίας τους.

Επιπλέον, η 2K συμφώνησε επίσης κατ’ αρχήν σε όρους επέκτασης των μακροχρόνιων σχέσεων της με την NBA G League και την USA Basketball. Αυτές οι συμφωνίες θα επιτρέψουν στην 2K να συνεχίσει να δημιουργεί τις πιο ρεαλιστικές, αυθεντικές και συναρπαστικές εμπειρίες βιντεοπαιχνιδιών NBA.

Το NBA 2K είναι η κορυφαία σε πωλήσεις και κορυφαία σειρά προσομοίωσης βιντεοπαιχνιδιών του NBA, η οποία έχει πουλήσει πάνω από 150 εκατομμύρια μονάδες παγκοσμίως και διαθέτει μια παθιασμένη και ζωντανή κοινότητα εκατομμυρίων ενεργών παικτών καθημερινά. Το NBA 2K διαθέτει περισσότερες από 75 ενσωματώσεις επωνυμιών σε εμπορεύματα και συνεργάτες μάρκετινγκ, επιτρέποντας στους οπαδούς να παίζουν ως οι αγαπημένοι τους παίκτες και να φορούν τις πιο σύγχρονες εμφανίσεις, αθλητικά παπούτσια και ρούχα. 

Το NBA 2K26 Summer League , που θα πραγματοποιηθεί στο Λας Βέγκας από τις 10 έως τις 20 Ιουλίου, θα σηματοδοτήσει επίσης την τέταρτη χρονιά του NBA 2K ως χορηγού τίτλου της διοργάνωσης.

Στο πλαίσιο της συνεχιζόμενης συνεργασίας, το NBA και η Take-Two Interactive λανσάρουν επίσης την NBA Take-Two Media, μια σύγχρονη εταιρεία ψυχαγωγίας που θα φέρει κοντά οπαδούς και παίκτες μέσω ανταγωνιστικών παιχνιδιών, περιεχομένου με προτεραιότητα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, πρωτότυπου προγραμματισμού και ζωντανών εκδηλώσεων. Δημιουργημένη για να γιορτάσει τον μοναδικό ρόλο του μπάσκετ στον πολιτισμό, η NBA Take-Two Media θα παράγει ιστορίες και εμπειρίες σε παιχνίδια, ταξίδια, μουσική, μόδα, φαγητό και πολλά άλλα, σε συνεργασία με δημιουργούς γεύσεων, αθλητές, δημιουργούς και οπαδούς.

«Το NBA 2K έχει προσελκύσει μια νέα γενιά οπαδών του μπάσκετ σε έναν ολοένα και πιο ψηφιακό κόσμο», δήλωσε ο κομισάριος του NBA, Άνταμ Σίλβερ. «Επεκτείνοντας τη συνεργασία μας και δημιουργώντας την NBA Take-Two Media, ανυπομονούμε να αξιοποιήσουμε την απίστευτη επιτυχία του franchise NBA 2K».

«Είμαστε εξαιρετικά χαρούμενοι που συνεχίζουμε τη μακροχρόνια, εξαιρετικά επιτυχημένη συνεργασία μας με το NBA και το NBPA και ανυπομονούμε να αξιοποιήσουμε τα πρωτοποριακά επιτεύγματα που έχουμε πετύχει μαζί», δήλωσε ο Strauss Zelnick, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Take-Two Interactive. «Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Adam Silver, τον Andre Iguodala και όλους τους συνεργάτες μας στο NBA και το NBPA για τη συνεχή υποστήριξή τους και το κοινό τους όραμα να ενδυναμώσουν το NBA 2K ώστε να γίνει το κορυφαίο franchise διαδραστικής ψυχαγωγίας μπάσκετ. Είμαστε ενθουσιασμένοι που αποκαλύπτουμε το NBA Take-Two Media και ανυπομονούμε να δούμε πώς θα δημιουργήσει μια εντελώς νέα και πολύπλευρη εμπειρία NBA για τις κοινότητές μας».

«Το NBA 2K αποτελεί βασικό στοιχείο της κοινότητας του μπάσκετ και έχει δώσει στους οπαδούς μια δυναμική και καθηλωτική ευκαιρία να βιώσουν το παιχνίδι και να εμβαθύνουν τη σύνδεσή τους με τους παίκτες», δήλωσε ο Εκτελεστικός Διευθυντής της Ένωσης Παικτών, Αντρέ Ιγκουοντάλα. «Η επέκταση αυτής της συνεργασίας αντικατοπτρίζει την κοινή μας δέσμευση στην καινοτομία, ενώ παράλληλα επεκτείνει την εμβέλεια του αθλήματός μας σε νέο κοινό σε όλο τον κόσμο».