Η MAGIQ DOORZ δίνει το σήμα για να χάσουμε το ευρωπαϊκό! Ποτέ πριν μία προτροπή για ήττα δεν φιλοδοξούσε να γίνει «εθνική υπόθεση». Πρώτη φορά βλέπουμε τρεις θρύλους του ευρωπαϊκού μπάσκετ να δίνουν το σύνθημα «Πάμε να χάσουμε» – «Όχι άλλο Ευρωπαϊκό» – «Ας βγούμε τελευταίοι»!
Η ανατρεπτική καμπάνια #PameNaXasoume, που δημιούργησε η MAGIQ DOORZ, για λογαριασμό της Novo Nordisk, αφορά μια νέα, πανελλαδικής εμβέλειας, εκστρατεία προκειμένου να χάσει η χώρα μας την Πανευρωπαϊκή πρωτιά στην παιδική και εφηβική παχυσαρκία.
Με κεντρικά πρόσωπα τους Δημήτρη Διαμαντίδη, Νίκο Ζήση και Εβίνα Μάλτση, και με τις φωνές των δημοσιογράφων Βασίλη Σκουντή και Δημήτρη Χατζηγεωργίου, που το 2005 έγραψαν ιστορία με το γνωστό σε όλους «Βαλ’ το αγόρι μου», η καμπάνια περνά θετικά μηνύματα κι ένα πνεύμα αισιοδοξίας και ενθουσιασμού, μετατρέποντάς το σε «Χασ’ το αγόρι μου»!
Στόχο έχει να κινητοποιήσει παιδιά, γονείς, σχολεία, κοινότητες και κοινωνικούς φορείς ώστε, όλοι μαζί, να βγούμε νικητές στον αγώνα για την αναχαίτιση της παιδικής παχυσαρκίας στη χώρα μας.
Είναι μια 360 καμπάνια μοναδική για τα ελληνικά δεδομένα, αφενός γιατί συγκινεί και εμπνέει χωρίς να ακολουθεί την πεπατημένη αρνητικών στερεοτύπων, αφετέρου γιατί χαράζει νέους δρόμους συνενώνοντας πολλούς διαφορετικούς φορείς και δράσεις σε μία ενιαία και συντονισμένη εθνική προσπάθεια.
Εκτός από τηλεοπτικό, η καμπάνια περιλαμβάνει microsite www.paidikipaxysarkia.gr, ΚΤΧ, OOH, banners, SoMe campaign, καθώς και πληθώρα από BTL ενέργειες με ένα μεγάλο πρόγραμμα στοχευμένων δράσεων σε αθλητικούς συλλόγους, ακαδημίες, σχολεία κλπ.
Η μεγάλη «Εκστρατεία Ενημέρωσης και Πρόληψης για την παιδική και εφηβική παχυσαρκία στην Ελλάδα» είναι μια πρωτοβουλία της Ελληνικής Ομοσπονδίας Καλαθοσφαίρισης, της Ελληνικής Εταιρείας Παιδικής και Εφηβικής Ενδοκρινολογίας, ενώ τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Υγείας.
Την παραγωγή της ταινίας ανέλαβε η The Stripes. Παραγωγός ο Κωστής Κατσαρός με σκηνοθέτη τον Νικόλας Πάσαρης.
Η διεύθυνση φωτογραφίας ήταν του Έβαν Μαραγκουδάκη, ενώ η πρωτότυπη μουσική σύνθεση του Λευτέρη Σαμψών έδεσε την κινηματογράφηση με ήχους της μπασκετικής κουλτούρας, break beats, hip hop και γενικότερα μουσική του δρόμου.
Φωτογράφος για τα print ήταν ο Μάριος Θεολόγης και το Math Studio.