Ο Παναθηναϊκός ανάρτησε έναν πίνακα που έδειχνε ότι αποτελεί τη δημοφιλέστερη ομάδα της EuroLeague στις θεάσεις στα social media.
Οι “πράσινοι” είχαν 14.300.000 προβολές διαφορά από τον δεύτερο, δηλαδή την Παρτιζάν Βελιγραδίου, η οποία… σήκωσε το γάντι.
“14.3 για να νικήσουμε; Ωραία πρόκληση… Ας κοντραριστούμε στα 100 μέτρα”, έγραψε η σερβική ομάδα, προκαλώντας την απάντηση του “τριφυλλιού” με “The Rock”.
“Υπάρχει μόνο ένας τρόπος να το μάθουμε”, συνέχισε η Παρτιζάν, προτού ο Παναθηναϊκός κλείσει το διαδικτυακό… πηγαδάκι με τον Εργκίν Αταμάν να σηκώνει το τρόπαιο και τη λεζάντα: “Ας το κάνουμε! Αλλά ξέρετε πώς τελειώνει”.
Δείτε τις αναρτήσεις των δύο ομάδων:
https://t.co/2IqT9vEJgS pic.twitter.com/lddoWhU1V9
— Panathinaikos BC (@Paobcgr) April 17, 2025
Let’s do it! But you know how it ends https://t.co/yPGjkR24Wv pic.twitter.com/jP1b4gYrTr
— Panathinaikos BC (@Paobcgr) April 17, 2025