Ο υπεύθυνος των ομαδικών αθλημάτων στον όμιλο Fais, Ηλίας Φιλιππίδης, “φιλοξενήθηκε” στην εκπομπή “Άμεσο Ριπλέι” του EOK WebRadio με τη Μαριάννα Αξιοπούλου και τον Γιώργο Βαλαβάνη.

O Ηλίας Φιλιππίδης μίλησε για τη συνεργασία της ΕΟΚ με την Wilson και την επιθυμία της εταιρίας να κατακτήσει το ευρωπαϊκό μπάσκετ.

Αναλυτικά όσα είπε:

Για την είσοδο της Wilson Airless Basketball στο μπάσκετ: «H Wilson μπαίνει πλέον και στο κομμάτι αυτό. Είναι μια εταιρεία που τη γνωρίζει ο κόσμος λόγω της δραστηριότητάς της σε διάφορα αθλήματα ως πρωτοπόρα εταιρεία. Στην Ελλάδα και γενικά στο μπάσκετ άργησε να μπει. Ενώ δραστηριοποιούταν για πολλά χρόνια εκεί, η εκ νέου γνωριμία με το κοινό έγινε το 2021 με την έναρξη συνεργασίας με το ΝΒΑ. Εκεί ουσιαστικά ξαναμπήκε δυναμικά στον χώρο του μπάσκετ. Πλέον αρχίζει να αποκτά ένα άλλο engagement με το κοινό του μπάκσετ και την κουλτούρα του γενικότερα. Η τάση της Αμερικής ήρθε πλέον και στην Ευρώπη. Η Wilson έχει αναλάβει πάρα πολλές χώρες πλέον και διοργανώσεις, με νέα και πολύ μεγάλη πίστη στην ανάληψη της διαχείρισης της ισπανικής λίγκας».

Για τη συνεργασία της ΕΟΚ με τη Wilson: «Έχουμε τη χαρά και πολύ ενθουσιασμό που πλέον θα συνεργαστούμε και με την Ελληνική Ομοσπονδία σε επιλεγμένες κατηγορίες, οι οποίες για διαφόρους λόγους μάς ενδιαφέρουν πάρα πολύ. Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι και έτοιμοι σε συνεργασία με την ΕΟΚ να το αναπτύξουμε όσο μπορούμε απ’ την πλευρά μας ακόμη περισσότερο. Η τάση αρχίζει να αλλάζει και στην Ευρώπη και σίγουρα στο ελληνικό μπάσκετ, με μία πάρα πολύ μεγάλη αγορά στην οποία η Wilson ήθελε πολλά χρόνια να εισέλθει, το μομέντουμ και οι συνθήκες δείχνουν ότι τώρα ήταν η ιδανική στιγμή για να μπορέσει το brand να το υποστηρίξει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Κάλλιο αργά, παρά ποτέ, η αρχή έγινε».

Για τα πρωταθλήματα που έχουν αναλάβει: «Η Elite League σίγουρα έχει πολύ μεγάλη απήχηση στον κόσμο, το κοινό υποστηρίζει πάρα πολύ τις ομάδες που παίζουν εκεί. Οπότε θεωρούμε ότι και το brand της Wilson θα μπορέσει να συνυπάρξει και να βοηθήσει προκειμένου να προβληθεί στον χώρο του μπάσκετ. Όσον αφορά τα παιδιά, είναι ένα πολύ μεγάλο στοίχημα σαν εταιρεία, η οποία επενδύει πάρα πολύ τα τελευταία χρόνια στις βάσεις όλων των αθλημάτων με τα οποία ασχολείται, ιδιαίτερα το μπάσκετ, προκειμένου να μπορέσει να βοηθήσει το άθλημα να φέρει ακόμα περισσότερα παιδιά και περισσότερο κόσμο, καθώς και να μπει στην κουλτούρα του μπάσκετ γενικότερα, σε όλα τα κομμάτια. Αυτό προσπαθεί να το “χτίσει” απ’ τις νεαρές ηλικίες. Το παιδί είναι ένα κομμάτι που μας ενδιαφέρει πάρα πολύ και επενδύονται πάρα πολλά χρήματα στα παιδιά. Ακόμα και οι μπάλες που τους προσφέρουμε είναι ίσης αξίας και ποιότητας με αυτές που δίνουμε στους επαγγελματίες, προκειμένου ένα παιδί να έχει τη δυνατότητα να πιάσει το καλύτερο δυνατό της απόδοσής του. Η γυναίκα είναι ένα πολύ μεγάλο πρότζεκτ το οποίο στηρίζει η Wilson. Θέλει να διαφημίσει τη ισότητα μεταξύ των δύο φύλων σχετικά με το μπάσκετ. Έχει δοθεί πάρα πολύ μεγάλη βάση στο WNBA, έχουν δοθεί πολύ μεγάλα μπάτζετ στο να βρεθούν και οι παίκτριες που θα υποστηριχτούν, προκειμένου αυτό να διαφημιστεί ακόμα περισσότερο και το κοινό να καταλάβει ότι το μπάσκετ είναι ένα. Η Wilson είναι το ιδανικό μέσον ώστε να βοηθηθούν και αυτές οι κατηγορίες πάρα πολύ».

Για το ότι έχουν αναλάβει και το 3x3: «Το 3×3 είναι ένα άθλημα δρόμου και απευθύνεται σε πολύ μεγαλύτερο κοινό. Εκεί η εταιρεία έχει τη δυνατότητα να “δεθεί” ακόμα περισσότερο με τους παίκτες, να μπει σαν κάτι πιο ενδιαφέρον. Συμμετέχει περισσότερο απ’ τα πιο επαγγελματικά πρωταθλήματα. Την ενδιαφέρει πάρα πολύ να είναι δίπλα στους παίκτες, να πανηγυρίσει μαζί τους απ’ τον δρόμο μέχρι ένα κλειστό γήπεδο, να βρίσκεται παντού. Να μην είναι απλά μια μπάλα που τη χρησιμοποιούν ως εργαλείο για να πετύχουν στόχους και καλάθια, αλλά να είναι κάτι πολύ ανώτερο και να “δέσουμε” ακόμα περισσότερο τη σχέση μας με τις ομάδες, τους παίκτες και όλη την κοινότητα του μπάσκετ. Το 3×3 είναι ένα πάρα πολύ ενδιαφέρον πρότζεκτ, ένα ανερχόμενο άθλημα, λόγω του ότι απευθύνεται σε πολύ ευρύ κοινό».