www.allstarbasket.gr

Έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον η νέα προσπάθεια του ΕΣΑΚΕ να βρει λύσεις, να ανανεώσει και να τονώσει τη BasketLeague. Το χορηγικό πλάνο, παρουσίασε ο Νίκος Καραχάλιος, Διευθυντής Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ του Συνδέσμου. 

Πρόκειται για μια εκτενή παρουσίαση που αφορά όλα τα επίπεδα της επικοινωνίας, του Marketing και της προσπάθειας του ΕΣΑΚΕ να αναζητήσει εταιρίες-συμπαίκτες στα παρκέ της Stoiximan.grBasket League.

Με τίτλο «Basket League 360ο Χορηγικό και Επικοινωνιακό Πλάνο 2018-21, ο Νίκος Καραχάλιος ανέλυσε στην εκδήλωση του ΕΣΑΚΕ το πλάνο 12 σημείων στο οποίο θα στηριχτεί την προσεχή τριετία ο Σύνδεσμος. 

“Επικοινωνία 360ο, τι σημαίνει. Ότι κάνουμε πρέπει να είναι ολιστικό. Στρογγυλό και ολοκληρωμένο. Όμορφό και πλήρες.

Μέχρι να μας βρει η κρίση, λεφτά υπήρχαν πολλά άρα δεν χρειάζονταν και οι οργανισμοί οι αθλητικοί να κάνουν κινήσεις γα να βρουν έσοδα.

Πλέον τα λεφτά δεν έρχονται τόσο εύκολα. Χρειάζεται πλάνο και δουλειά. Κανείς δεν σε εμπιστεύεται αν δεν του δείξεις τι θα δίνει και τι θα παίρνει πίσω. Ο ΕΣΑΚΕ κάνει άνοιγμα στην χορηγική αγορά.

Έχουμε ένα πρόγραμμα 12 σημείων:

1.Data

Πρέπει να δανειστείς και ιδέες από το εξωτερικό. Η τεχνογνωσία των μεγάλων ομάδων που έχουν προχωρήσει πρέπει να περάσει και στον ΕΣΑΚΕ. Η υποδομή που έχουν.

Θέλουμε να αποδείξουμε και στην ΕΡΤ πως δε ήταν μια ευγενική χορηγία, αλλά θα είναι μια ανταποδοτική χορηγία.

2. Στρατηγική

3. Re-brading

* Αρχές του αθλητισμού

* Αξίες της λίγκας

* Η “νέα γλώσσα” του ΕΣΑΚΕ

* Το “νέο όνομα”  της λίγκας

* η “νέα ταυτότητα” της λίγκας Η Basket league μας ενώνει. Το μπάσκετ μας νοιάζεται.

4. Η Basket League

Στην Basket League αγωνίζονται 200 παίκτες εκ των οποίων οι 115 είναι Έλληνες κάτι που είναι πολύ σημαντικό και σχετικά άγνωστο.

Ομάδες, παίκτες, χορηγοί, θεατές κτλ.

Χορηγοί:

Stoiximan.gr

Υδρόγειος, Cosmote, Watt&Volt

Spalding, Avance

www.allstarbasket.gr5. Public affairs / public relatios

Σχέσεις με όλους τους φορείς του αθλήματος

Σχέσεις με άλλες αθλητικές ομοσπονδίες

Σχέσεις με λίγκες του εξωτερικού

Σχέσεις με την αγορά και τους χορηγούς

Σχέσεις με την πολιτεία

Σχέσεις με αθλητές

6. Προβολή του αθλήματος

7. Digital media

8. New events

Επαναφέραμε και θέλουμε να συνεχίσουμε το All Star Game.

-All Star Game 2018/19

-Θέλουμε να δημιουργήσουμε Youth Summer Camps 2018/19 και Summer Madness

-Walk on σε 2 πόλεις το 2018

-Walk on σε 5 πόλεις το 2019

9. ΕΚΕ – Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη

* Αθλητές – πρεσβευτές ΕΚΕ

* Ναυαρχίδα της ΕΚΕ – συνεργασία με οργανώσεις για παιδιά

10. Εκπαίδευση

Δημιουργία sports think tanks

Σεπτέμβριος 2018: Συγκέντρωση βιβλίων σχετικών με το μπάσκετ από όλη την Ελλάδα με σκοπό τη δημιουργία βιβλιοθήκης από την Basket League

Ιούλιος 2018: Δημιουργία Webinars sports management με απονομή διπλώματος

11. Νέοι θεσμοί

Σκέψεις: Mini GBL Hall Of Fame – Αθλητικό Μουσείο

12. Καινοτομία

CBA / League Partnership

Ανταλλαγή του know how (τοκ) με άλλες προηγμένες λίγκες

“Έχουμε και μια έκπληξη για το τέλος” κατέληξε στην παρουσίαση του χορηγικού πλάνου, ο Νίκος Καραχάλιος.

“Ο ΕΣΑΚΕ θα δημιουργήσει με την έναρξη των πλέι οφ ένα νέο παιχνίδι, το Basket League Predictor, στο οποίο οι φίλαθλοι θα έχουν την ευκαιρία να προβλέψουμε τους νικητές των αγώνων. Οι νικητές θα συγκεντρώνουν bonus και ανάλογα με την τελική κατάταξη τους θα κερδίσουν δώρα όπως εισιτήρια αγώνων, μπάλες κ.ο.κ».