allstarbasket.gr

Στη φιλοσοφία που συνοδεύει τη στρατηγική της FIBA στάθηκε ο Γενικός της Γραμματέας Ανδρέας Ζαγκλής.

Σε συνέντευξη που παραχώρησε στο “SportsProMedia” ο Έλληνας παράγοντας της FIBA, εξηγεί πως η διεθνής ομοσπονδία, θέλει να καθορίσει το τοπίο των διοργανώσεων και όχι να το ελέγξει, ούτε να το κατακτήσει.

 

Για την αλλαγή στην ηγεσία της FIBA μετά τον άδικο χαμό του Πάτρικ Μπάουμαν:

«Η αλλαγή ήρθε με απότομο τρόπο, απροσδόκητα. Νομίζω ότι το κεντρικό μας συμβούλιο έδειξε τη δύναμη της διακυβέρνησης της FIBA  και είμαι πολύ περήφανος για το διοικητικό συμβούλιο και την ομάδα διαχείρισης.

Καταφέραμε, όχι μόνο να κάνουμε τη μετάβαση πολύ γρήγορα, αλλά και να υλοποιήσουμε όλα τα έργα που βρίσκονταν στην τελική φάση της προετοιμασίας τους, ξεκινώντας φυσικά με το μεγαλύτερο από ποτέ, και σύμφωνα με όλες τις μετρήσεις, το καλύτερο Παγκόσμιο Κύπελλο που έγινε ποτέ.

Ηταν το πρώτο Παγκόσμιο Κύπελλο μιας νέας εποχής για τη FIBA».

Για το Παγκόσμιο Κύπελλο της Κίνας: 

«Πιστεύω ότι ήταν μια πανέμορφη βιτρίνα για το άθλημά μας. Είδαμε ποιότητα στα γήπεδα, στο branding των γηπέδων, στην τηλεοπτική παραγωγή των παιχνιδιών μας όπως ποτέ άλλοτε στο παρελθόν.

Είδαμε 32 ομάδες για πρώτη φορά στην ιστορία και αυτή η αύξηση πιστεύω ότι έδειξε σε όλους ότι το μπάσκετ, ως άθλημα, χρειαζόταν κάτι τέτοιο. Είδαμε εκπλήξεις μέσα στο γήπεδο, είδαμε πολλά αστέρια, και κάποια εντυπωσιακά παιχνίδια. Νομίζω ότι κάθε μία από τις 32 Ομοσπονδίες που συμμετείχαν ένιωσαν την τιμή να παίζουν στη μεγαλύτερη μπασκετική σκηνή.

Ένιωσαν επίσης και το τεράστιο μέγεθος της διοργάνωσης – όχι μόνο με τον τρόπο που προωβλήθηκε στις χώρες τους, αλλά και παγκοσμίως. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το άθλημά μας είναι εξαιρετικά δημοφιλές στην Κίνα».

Για την Basketball African League:

“Ηταν ένα από τα πιο σημαντικά βήματα που κάναμε τους τελευταίους 12 μήνες. Είναι το επόμενο βήμα της συνεργασίας μας με το NBA. Οι στρατηγικές μας από την άποψη αυτή είναι απόλυτα ευθυγραμμισμένες.

Θέλουν να αξιοποιήσουν τις μεγάλες δυνατότητες που διαθέτει η Αφρική, η Ηπειρος με την ταχύτερη οικονομική ανάπτυξη. Και οι δύο πλευρές θέλουμε να αξιοποιήσουμε τις μεγάλες δυνατότητες που έχουν αποδείξει ότι έχουν οι Αφρικανοί παίκτες.

Έχουμε συμφωνήσει με το ΝΒΑ σχετικά με τις θεμελιώδεις αρχές που διέπουν τους αγώνες των διασυλλογικής διοργάνωσεων στο οικοσύστημα της FΙΒΑ, το οποίο σέβεται τα αθλητικά κριτήρια για τον χαρακτηρισμό των ομάδων.

Βρισκόμαστε σε μια περίοδο όπου η κατασκευή νέων γηπέδων στην Αφρική, με την υποστήριξη των κυβερνήσεων, είναι σε πολύ καλό ρυθμό. Βρισκόμαστε σε μια περίοδο όπου οι σύλλογοι, με την υποστήριξη του ΝΒΑ, μπορούν να φτάσουν σε υψηλότερο επίπεδο επαγγελματισμού. Έτσι, εκτός από το στοιχείο της προώθησης υπάρχει και το στοιχείο που προσφέρει στους παίκτες τη δυνατότητα να παίξουν επαγγελματικά στην Ηπειρο. Εάν είναι έτοιμοι να παίξουν σε ένα κορυφαίο πρωτάθλημα στην Ασία και την Ευρώπη ή ακόμα και στο NBA, φυσικά ο δρόμος θα είναι ανοιχτός για αυτούς, αλλά πρέπει να αισθανθούν ότι είναι δυνατή η ανάπτυξη των δεξιοτήτων τους στην ίδια την Ηπειρο τους.

Πιστεύω ότι αυτό το έργο έχει τη δυνατότητα να κάνει το άθλημά μας σε επίπεδο Ανδρών αυτό που είναι ήδη στις γυναίκες, το πιο δημοφιλές ομαδικό άθλημα στην Αφρική. Φυσικά, το NBA έχει τη φιλοδοξία να γίνει το κορυφαίο lifestyle brand στην Ηπειρο και το NBA είναι το καλύτερο πρωτάθλημα στον κόσμο.

Οι προωθητικές δυνατότητές του είναι εξαιρετικές. Πιστεύω ότι τώρα, ως νέο προϊόν, που βασίζεται στην παράδοση που έχει δημιουργήσει του African Champions Cup, που διοργανωνόταν από την FIBA Africa στο παρελθόν, μπορεί πραγματικά να κατακτήσει ένα επίπεδο δημοτικότητας του μπάσκετ στην Αφρική, που δεν έχουμε ξανασυναντήσει”.

Για τους επενδυτές στις διοργανώσες της FIBA:

“Δεν είναι πολύ συχνό φαινόμενο μια διεθνής Ομοσπονδία να φέρνει εξωτερικούς επενδυτές – κυρίως επειδή η αποδοχή επιχειρηματικών κεφαλαίων συχνά σημαίνει παραχώρηση κάποιου μεριδίου ελέγχου.

Όμως οι νέοι στρατηγικοί εταίροι της FIBA είναι άνθρωποι που αγαπούν το μπάσκετ. Αυτή η κίνηση δείχνει ότι η FIBA ενδιαφέρεται περισσότερο να διαμορφώσει το τοπίο, παρά να ελέγξει πλήρως και να κάνει δικό της.

Μετά από τρία χρόνια, το Basketball Champions League ήταν έτοιμο να περάσει σε μια νέα εποχή και είμαστε χαρούμενοι που έχουμε συμπαίκτες σε αυτήν τη διαδικασία, άτομα που έχουν αποδείξει τη στόφα τους στις επενδύσεις και την εξειδίκευση στον τομέα των Μέσων Ενημέρωσης και της ψυχαγωγίας.

Νομίζω ότι είναι μια ψήφος εμπιστοσύνης από την αγορά στο BCL. Καθορίζει το BCL ως προϊόν που είναι εδώ για να μείνει και είναι εδώ για να αναπτυχθεί. Αυτή είναι μία σημαντική δήλωση που φέρνει και δίνει αυτή η συμφωνία στην Ευρωπαϊκή αγορά του μπάσκετ. Ταυτόχρονα φέρνει κάτι που θεωρούμε πολύ σημαντικό: Το όραμα για ένα ενοποιημένο δίκτυο διεθνών διοργανώσεων κάτω από την ομπρέλα της FIBA.

Eίναι μια ψήφος εμπιστοσύνης που καθιερώνει το προϊόν. Δίνει το μακροπρόθεσμο όραμα στους συλλόγους που δεσμεύονται στο BCL ότι είναι εδώ για να παραμείνει με συγκεκριμένες αρχές που δεν θα αλλάξουν. Και βάζει μια άλλη σημαντική πέτρα σε ένα δημιούργημα που είναι το δίκτυο διεθνών διοργανώσεων, όπου φυσικά θέλουμε να είμαστε κάθε χρόνο όλο και πιο περιεκτικοί”.

Για μία πιθανή συμφωνία με την Ευρωλίγκα:

«Νομίζω ότι θα υπάρξουν ευκαιρίες, και γι ‘αυτό ξεκινήσαμε να μιλάμε. Φυσικά, δεν είναι μια διαδικασία που μπορεί τόσο εύκολα να επιταχυνθεί με τον ένα ή τον άλλο τρόπο. Είναι μια διαδικασία που απαιτεί χρόνο, είναι μια διαδικασία που απαιτεί την οικοδόμηση μιας ατμόσφαιρας εμπιστοσύνης και απαιτεί επίσης μερικά βήματα και από τις δύο πλευρές.

Η FIBA στο παρελθόν – και ιδιαίτερα τους τελευταίους 14 μήνες που έχω αναλάβει- έδειξε με πολύ απτό τρόπο ότι όχι μόνο είναι έτοιμη να μιλήσει και να διαπραγματευτεί, αλλά έχει ήδη κάνει βήματα προς αυτή την κατεύθυνση.

Δεν θα προσπαθήσουμε να βρούμε έναν τρόπο που θα μοιάζει με λύση, θα συνεχίσουμε να προσπαθούμε να βρούμε τη λύση. Είμαι πάρα πολύ ισχυρός λάτρης αυτής της συνεργατικής συνύπαρξης.

Πιστεύουμε ότι με τον κατάλληλο συντονισμό του καλενταριού υπάρχει αρκετός χώρος για να παίξει ο καθένας, αρκετός χώρος για όλους να εμπορευματοποιήσουν τις διοργανώσεις τους και αρκετός για να εξυπηρετήσουν όλοι τους πελάτες τους και ταυτόχρονα τις ανάγκες τους”.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.