allstarbasket.gr

Μέρες γιορτινές, μέρες οικογενειακές, με τραπέζια κι αρκετό φαγητό! Όχι, δεν θα αρνηθούμε τίποτα! Δεν θα στερηθούμε τίποτα! Κι η διαιτολόγος-διατροφολός Κλεοπάτρα Κετσελίδη μάς δίνει χρήσιμες συμβουλές ώστε να τα απολαύσουμε όλα, δίχως, όμως να υπερβάλλουμε!

 

Κλεοπατρα Κετσελιδη

 

 

 

Γράφει η Κλεοπάτρα Κετσελίδη

 

 

 

 

Ήρθαν οι γιορτές.

Εννοείται ότι θα φάμε!

Εννοείται ότι θα μας καλέσουν σε τραπέζια ή θα κάνουμε και εμείς τραπέζι!

Εννοείται ότι δεν θα στερηθούμε τίποτα και δεν θα περάσουμε όλη τη βραδιά με μια σαλάτα!

Ωστόσο…

Θα κινηθούμε έξυπνα και στρατηγικά

Βήμα 1ο.

Επεξεργαζόμαστε πολύ καλά τα εδέσματα και ξεχωρίζουμε αυτά που πραγματικά μας αρέσουν.

Βήμα 2ο.

«Χωρίζουμε» το πιάτο μας στη μέση. Στο 1ο μισό βάζουμε σαλάτα. Επιλέγουμε με όσο το δυνατόν λιγότερες σος.

(προσοχή: όταν λέμε σαλάτα εννοούμε λαχανικά όχι μακαρονοσαλάτα, πατατοσαλάτα κτλ)

Βήμα 3ο.

«Χωρίζουμε» το 2ο μισό στα δύο. Στο ένα τεταρτημόριο βάζουμε το κρέας. Επιλέγουμε όσο το δυνατόν πιο άπαχο. Στο άλλο τεταρτημόριο βάζουμε το συνοδευτικό. Επιλέγουμε ελεύθερα ο,τι θέλουμε αρκεί η ποσότητα να μην ξεπερνάει το ½ του πιάτου μας.

Βήμα 4ο.

Γλυκό. Το σερβίτσιο του γλυκού έχει λόγο που είναι μικρότερο από αυτό του φαγητού. Επιλέγουμε συνετά λοιπόν και σερβίρουμε το μικρό μας πιάτο με το γλυκό της αρεσκείας μας.

Αλκοόλ. Ένα με δύο ποτήρια κρασί είναι η ιδανική ποσότητα για να συνοδεύσει το γεύμα μας.

Πολύ σημαντικό!!! Γεμίζουμε το πιάτο μας, ώστε να έχουμε έλεγχο της ποσότητας που καταναλώσαμε. Δεν σερβίρουμε λίγο-λίγο απ το κάθε τι. Γιατί το μόνο σίγουρο είναι ότι θα ξεφύγουμε.

Αν πεινάμε ακόμα προτιμάμε την σαλάτα.

Δείτε το σχεδιάγραμμα για ορθή κατανομή στο γιορτινό τραπέζι:

allstarbasket.gr

 

 

Καλές γιορτές σε όλους, με υγεία κι ευτυχία! 

 

 

Για συμβουλές, απορίες κι οτιδήποτε αφορά σε ζητήματα διατροφής μη διστάσετε να ρωτήσετε την ειδικό μας στην ηλεκτρονική διεύθυνση: kleokets@gmail.com

Ακολουθήστε την Κλεοπάτρα Κετσελίδη στο Facebook και το Instagram στο γκρουπ Healthy Deli.

 

Διατροφή πριν από την προπόνηση ή από τον αγώνα μπάσκετ

Η διατροφή αθλητών μπάσκετ μετά την προπόνηση ή τον αγώνα

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.